Brukerundersøkelse helse- og omsorgstjenester

Helse- og omsorgsetaten skal gjennomføre brukerundersøkelse hos innbyggere som mottar omsorgstjenester fra Rødøy kommune. Undersøkelsen er en del av vårt kvalitetsforbedrende arbeid.

Vi får bistand fra Digi-Pro Helse til gjennomføring av undersøkelsen, og denne vil foregå per telefon i august og september.

Dette betyr at du som mottar omsorgstjenester i Rødøy kan forvente en telefon fra Digi-Pro Helse i denne perioden, vi håper du tar deg tid til å besvare denne da vi har et mål om å nå alle innbyggere med omsorgstjenester.

Vi har som mål at vi skal nå alle innbyggere som har omsorgstjenester for slik å ha et best mulig kunnskapsgrunnlag for videre arbeid i Helse- og omsorgsetaten.

Henvendelser angående undersøkelsen kan rettes til kommunalsjef helse- og omsorg Kristin Sandaa, eller spesialkonsulent Hege Tømmerberg Knutsen.

Hege Iren Tømmerberg Knutsen
Spesialkonsulent